Wednesday, January 6, 2010

11 JANUARI

Stor dag. Min dotter ska gå sin allra första dag på dagis. Min mor fyller år.
Nike levererar massor av news till SNS.
För att nämna några så kan jag berätta att delar av Be True-kollektionen som Futura gjort åt Nike kommer.
Det började läcka bilder på den kollektionen för över ett halvår sen men jag tror ingen nämnt att det är den gode Futura som tolkar rivaliteten mellan Georgetown och Syracuse i form av lite Premium Air Force 1's.
Den höga svarta kan nog vara värd att dubbla upp på om du frågar mig.
Tre höga Dunks i klassiska färger droppar.

Det landar även två sprillans nya, superfina Dynasty Hi Quickstrikes eller Dynasty81 som dom tydligen kallas för. Dom kommer för övrigt endast att landa hos ett fåtal butiker i världen. Japp, det stämmer den enda butiken som får in Dynasty81 Hi i Sverige heter Sneakersnstuff.

Eftersom jag är way past bedtime så får ni klara er utan bilder ett tag.

No comments: