Tuesday, March 31, 2009

MÅSTE TACKA LITE MER


Stort TACK går ut till alla våra kära leverantörer som kom från när och fjärran och firade 10 otroliga år med the SNS crew. Extra stort tack till Nike, Puma, adidas och Reebok (Kalle-du behöver inte vara orolig..Fille och Jocke höll fortet när du var borta, började nästan gråta av ditt gratulationsmejl). Supertack för guldskor och beltbuckles Nike, nu behöver jag inte ha mitt Nike-skosnöre som bälte längre-
Extra extra stort tack för Dubbel-Magnumflaskorna, jag behövde verkligen den sista flaskan...

Och tack Erik, love you man (no homo), för dom ljuva åren.
Kan bara nicka och instämma fullt ut i ditt tackande på Café-bloggen:

"
Till Ricardo, Miguel, Lucho - Yes! Crew
Till Södra Teatern Jocke+Crew
Till Raymond - Den där...
Till Li-Lie + Crew
Till hela SNS personal
Till Jonas - Jomo & Disharmonics
Till min favorit gamla Kinafarbror
Till Adidas, Puma, Reebok, Nike
Till Linn
Till Andrew - Iron African
Till Martin Bentancourt
Till Johan - Form One
Till Astma
Till Peter - Phonetik
Till Superci och Remedy
Till Mingan, Stuffe, Mackan och Mogge - Fattaru, Fattaru, Fattaru
Till Roine - Sexfemman
Till Damon & Aaron - Hearin Aid
Till Biz Markie
Till Aaron LaCrate och Debonair Samir
Till Wille - Will-Rock
Till Tony - Mr Z
Till Mattias - Viet-Naam
Till Jonas Wiehager - Artisten
Till Adam - Adl
Till Swing
Till Roberto
Till Moe och Miki - Spotrunnaz
Till Martin - Jayzon
Till fotografer och filmare
Till alla artister som gärna hade velat komma, men hade andra gig eller andra förhinder
Till alla mina vänner

Tack är inte ett tillräckligt stort ord!
En helt oförglömlig kväll!

Kärlek"

No comments: