Tuesday, November 23, 2010

DENIM DEMON MIELKE GEASE

Jag är svag för rutiga skjortor. Denim Demon Melke Gease är mer än en vanlig skogshuggarskjorta. Det är nästan en anorak, nästan en skjorta. Detaljerna är magiska. Älskar den lilla bröstfickan. Älskar dom fina renhornsknapparna. Älskar dragkedjan. Anton och Oskar har fått mig att köpa flera par jeans från Denim Demon men på grund av min stora mage så har jag inte kommit in i deras överdelar. Rapstjärnan Petter rockar XXL i Denim Demon och jag är ju minst lika stor/bitig så det har inte funkat. Nu har jag skärpt till mig lite och kommer lätt i en storlek XL. Den är på gränsen till för stor. Får se till att äta upp mig i NY.' Åker dit på torsdag. Denim Demon Mielke Gease kostar 1499 kr och den finns hos Sneakersnstuff nu. I väntan på Sneakersnstuff.com Version 2.0' ska kicka igång så finns den endast in-store.

No comments: