Wednesday, April 14, 2010

THE CONNECTION

The Connection - Compiled by Rich Medina & Bobbito from R2 Records on Vimeo.



Little Bob, det kallar den alltid lika glada Weaktivisten Stretch "Mad Gums" Armstrong sin gamla kompis och vapendragare samt all around good guy Bobbito Garcia. Bobbito är en otroligt bra dj med sjukt brett register, han gillar allt som svänger, det gör jag med, dessutom är han en av världens mest kända sneakerheads med fler nicknames än eskimåerna har namn på snö, det gillar jag också.

Rich Medina har jag bara sett och hört ett par gånger in NYC, men det var larvigt bra bägge gångerna.

Dessa musikälskare har satt ihop en platta som heter The Connection.

Och som om inte det vore nog så kommer dom till Berns nu på fredag!
Jag är inte så lite besviken över jag kommer att missa denna kväll som förmodligen kommer att bli magisk. Jag och Erik har ju som sagt viktigheter för oss i Paris på fredag.

Raw Fusion, som bara det är skäl nog att gå till Berns på fredag, supportar.


No comments: