Sunday, March 14, 2010

PROJECT WARE OUTS






Denim Demon
har ju som ni som gillar denim redan vet ett litet projekt som dom kallar för Project Ware Outs.

Det här är mitt bidrag till projektet.
Mina rådenimbraxor modell Ajja har fått utstå en behandling i form av att gå/cykla med två barn till dagis från Hammarby Sjöstad till Nytorget varje dag, jobbat i sneakerbutik och druckit massor av öl, dansat lite samt fredagsmys.

Önskar att jag kunde skriva något tufft som att jag har åkt skoter, fiskat och jagat älg, björn, fångat in renar och dansat med vargar i dessa men dom här är the real Stockholm Concrete Jungle deal.
Får se om Denim Demon skickar dom här till Japan för serietillverkning, ligger i hårda förhandlingar angående royalties när jag skriver detta.

Återkommer om dom kommer ut på marknaden.
Just nu håller jag på att gå in mina Ajja Bajja.

No comments: