Thursday, October 29, 2009

AIR ZOOM TOKI QS


Är ju som bekant pappaledig alla dagar utom onsdagar (och vissa lördagar).
Min dag består mest i att lämna på dagis, mellanlanda på Svart Kaffe för att bocka av den dagliga dosen söderte med mjölk, en Pago och en bagel (alltid #23). efter det går jag förbi butiken för att konstatera att jag faktiskt inte jobbar idag, (har ju lite svårt att förstå att jag är ledig, och jag vill ju kolla lite för att se om det hänt nåt sen jag var där dagen innan).
Med mig har jag barn #2 för övrigt, hon är lite för liten för dagis så det blir till att hänga med pappa på stan.
Idag drog vi till mina gamla kvarter på Kungsholmen, bodde där i typ 15 år, innan jag blev vuxen och hamnade i Hammarby Sjöstad.
Med mig hade jag min gode vän Frasse och hans son.
Min dotter och hans son är lite drygt ett år båda två och dom har en liten fling.
Vi gjorde en väldigt positiv upptäckt idag: Shelley's Space.
Dom serverade magiska Gyoza dumplings!
Jag och Frasse bockade varsin Coke och 28 dumplings, skulle bara varit 24 men Frasse fick tydligen några i bonus när han kontrollräknade sina.
Skadan för denna superlunch inklusive misusoppa blev endast 160 spänn, alltså 80 per person om vi hade delat på notan (det gjorde vi inte, Frasse bjöd, tack tack). Rekommenderas å det varmaste.

På vägen hem så mellanlandar jag alltid hos The Real Tarek och hans butik Monkey Bizz.

Tarek bockar alltid sina dojjor hos oss om det är nån som undrar varifrån han får alla dom där tuffa skorna.
Idag hade han på sig ett par bruna Toki, och han funderade på om han skulle breaka in sina nya svarta idag eftersom det var så fint väder.

Hela det här blogginlägget handlar egentligen om att jag vill visa Tarek vilka Tokisar det var jag menade när jag sa att det kommer en ny, fin, brun, Toki till Sneakersnstuff snart.

Pic snodd från SneakerFreaker som fått sin pic från Dunk.com.ch

No comments: