Friday, April 3, 2009

GETTIN' READY FOR SATURDAY PART 8

När jag och The Diabolical Biz Markie smet ifrån the SNS pre-party för att checka in Facebook och sno lite Oreos så fick jag äran att visa Biz och Cutmaster Cool V SNS Åsögatan i lugn och ro. Jag visade några av våra kommande projekt och både Cool V och Biz gick igång på våra lila Sambas. När jag förklarade att de släpps om en vecka, läs imorgon, så ville han göra en liten big up-video.
Eftersom jag kände mig som när Chris Farley intervjuvar kändisar på Saturday Night Live så tänkte jag "Awesome!". Ovan ser ni Tagning 1 eller egentligen Yagning 2 för den första tagningen blev ett foto-tryckte tydligen på fel knapp... The Biz missade att droppa Sneakersnstuff och blir påmind av Cutmaster Cool V om detta misstag.
Eftersom jag kan mycket mer om sneakers än det där med data och sånt så hamnade filmen på snedden.
Tagning 2 var så sjukt bra och om jag visade dig en film på SNS-festen så var det den. Lyckades ju såklart radera den...ska kalla in lite datanördskills i form av min lillebror och se om han kan trolla fram den.

Ses imorgon.

No comments: