Friday, April 17, 2009

ADIDAS ORIGINALS BY ORIGINALS KAZUKI FALL 09













Jag och Johan drog en adidas ObyO Fall 09-lunch idag.
adidas huserade på Gun Gallery på Runebergsgatan, Maons (Och Lojsan) styrde upp goda mackor och jag tror minsann att jag fick en fredagsöl också.

Nytt för höstens ObyO-kollektion är att Alyasha Moore is no more. Han har blivit utbytt mot Undefeateds very own James Bond som gjort en kollektion för ingen mindre än David Beckham, den hoodien som Maons har på sig är från den kollektionen för övrigt-ser mycket bra ut den med.
Eftersom SNS enbart köpt in den bästa linjen-Kazuki så koncentrerar jag mig på den nu.
Jeremy Scotts linje kommer, i vanlig ordning, att få sjukt mycket uppmärksamhet ändå misstänker jag.

Några av Kazukis grejer är adidas/Neighborhood-lablade(!) och nån doja är adidas/Whiz-lablad.

Ser fram emot de första släppen i Augusti.
Tills dess får ni hålla tillgodo med det här.

No comments: