Friday, June 8, 2007

Dag 1 i Tyskland

Danskjävlar.
Handsome Ben var där såklart.
Sorry folks, lite för tidigt för att visa vad som kommer nästa år...plus att jag blir förmodligen skjuten om jag postar några bilder.

Äntligen framme!
En tönt som har en butik som heter Pump it up i Schweiz tyckte det vzr kul att sjunga i busschafförens mic och att det var extra tufft att spela upp sina ringsignaler. 25 minuter kändes som 25 timmar.

Längst bak i bussen såklart! Det är ju tuffast.

Väntar på bussen som ska ta oss tll NBG (Nürnberg) och Parkcafé där vi ska få se på Spring/Summer 2008.

Wonko, Erik och en av Ramadas rallytaxibilar.




Rutger Hauer i ett par SNS ZX 700, props!




Drog även förbi Nikes Outlet en sväng-köpte två par kicks för the kid. Dom hade en del helvita Trainer II för 30 Euro och ett gäng Nike BS som inte var direkt dyrt. Drog tillbaka till Ramada och teamade upp med adidas Nordic och åkte i samlad trupp till Adolfs Outlet.





Kollade in Adolfs brollas lilla outletbutik som låg ett par hundra meter från hotellet.
Fanns en del grejer, Puma X Evisu-jeans som är slutsålda hittar man här-just dom här var butt ugly om du frågar mig.
Puma Pelé List som endast tillverkades i 264 par fanns där...

Klockan 11.36 var det dags för lunch och coke eller bira för en del av oss, jag väntade med min Weissbier till 12.01 tror jag-kan ju inte dricka bira innan 12, träffade Flavour-pojkarna som visade sig vara riktigt trevliga danskjävlar.

Club Sandwich och Bacon Burger für alle.

Lunchen avbröts av ett gäng fårskallar.Alla asfaltsbarn tog fram kameran.

Checkar in på Ramada Hotel Herzo- Base.

Mitt rum var rent och faktiskt rökfritt hallelujah!

No comments: