Wednesday, May 30, 2007

Bästa jackan


hade FlowJoe's kompis på sig. OG! Gör mig väldigt glad! Hovet '88 Lovesexy-turnén var första gången jag såg Prince aka that skinny muthafucker with the high voice live. Blev helt såld när jag hörde Bob George.(fantastisk lät från Black Album) jag var ett riktigt hardcore-Prince-fan ett tag-köpte allt som Record Hunter- gamla stället på Torsgatan- hade i sitt Prince and the Purple People-fack. Jag är still a fan men jag sover inte i baksätet på en bil utanför Sheraton i Göteborg bara för att kanske få se en glimt av honom längre- gjorde det en gång, Fck inte se honom men jag fick haka på hans dåvarande trummis Michael B till McDonald's. Han var galet fet! As in tjock. Han beställde sex cheeseburgare och en Diet Coke (måste ju tänka på dieten...american style)

No comments: