Wednesday, August 22, 2007

2 par kvar

En 11 och en 12 är allt som finns kvar av de över 170 paren SNS Clyde som SNS fick as jag skriver det här.
Missade du dina så verkar som sagt Colette ha nåt par kvar och Mister Rugged Handsome, PayTwo, Jeppe, RubberFace Morten och de andra äckligt trevliga norrbaggarna på Sole Service har fått sina ser det ut som-checka Sole Service-hälsa från mig.
The Gloss verkar också ha fått sina.
Har lite svårt att se om Mita har släppt sina än-min japanska är betydligt sämre än min franska FootPatrols hemsida är så dålig så den skiter jag i att länka till plus att dom verkar inte sälja så mycket längre...Bode, Mita, Solebox Clydes-typ alla heta släpp ligger kvar fortfarande och en del andra godbitar som deras NB 576 :or ligger också kvar...
Hanon och Livestock-släpper sina på lördag liksom vår favvo-tyskturk Hikmets butik Solebox.

No comments: